неделя, 27 ноември 2011 г.

Супа от сьомга

.




Продукти:

500 г сьомга за супа (главата, перките и гръбнака)
зеленчуци за супа ( целина, моркови, девесил, праз и глава лук)
7-8 зърна черен пипер, 2-3 дафинови листа, сол и 5-6 зърна бахар
2-3 скилидки чесън
3 картофа
по желание една люта чушка
200 мл прясна сметана




Начин на приготвяне:

Разрязваме лука на половина, картофите на четвъртинки и сваряваме около 1л силно рибно бульонче заедно с подправките и зеленчука.
 




Изваждаме рибата и отделяме само месото, а останалото прецеждаме и съединяваме течното със сметаната. Варим още малко- готово.

Бързо, но вкусно.

Хайде да сърбаме!






Супа от сьомга

10 коментара:

  1. Разкошна супичка, драго! От кога не съм правила...

    ОтговорИзтриване
  2. И аз така тези дни;-)
    Изглежда превъзходно!

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасно предложение, но ще се въздържа:)
    Обожавам риба и искам да я хапвам, не да сърбам:)
    Поднесена е наистина изкушаващо!
    Хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря на момиченцата! :)

    Наистина си е вкусничка. Другият път ще я пробвам с копър.

    ОтговорИзтриване
  5. ммммммммм изглежда страхотно и аз ще я пробвам при първа възможност, поздрави

    ОтговорИзтриване
  6. Да, не се кани дълго. Много е лесна.
    Поздрави и от мен. :)

    ОтговорИзтриване
  7. Супата изглежда много ароматна! От известно време се каня да се пробвам бива ли ме в рибените супи... но има някакъв страх в мен, защото ми изглеждат трудни и сложни. Странно, но факт. Като гледам, че тази рецепта е със сметана и си мисля, че няма как да не стане вкусна. От подправките предполагам се слага по малко, а това с копъра пробва ли го?

    ОтговорИзтриване
  8. Точно така, няма нещо сготвено със сметана, което да не е вкусно.
    Опитай я обезателно и то с копър, защото аз едва ли скоро ще се наканя. :)
    Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  9. Трябва да призная, че с всичките тези продукти като сьомга ,
    зеленчуци за супа , целина, моркови, девесил, праз и глава лук,зърна черен пипер, дафинови листа, сол и какви ли не още чудеса, супата изглежда превъзходно. Не съм голям фен на супите от риба, но тази бих я пробвала. Много свежа и с летни цветове е, една истински топла супа за студените зимни вечери, които вече ни чакат.Девесилът винаги придава един по особен вкус на ястията, които много обичам.Благодаря за споделената рецепта и красивите снимки. Надявам се често да споделяте с нас.За колко време става готова ми е интересно?

    ОтговорИзтриване
  10. Привет и много благодаря за приятния коментар!
    Супичката пасва наистина много добре за това годишно време. Става много бързо и както всички рибени супи се вари само толкова, колкото да омекне мъничко зеленчука. Рибата е до тогава вече готова.
    Надявам се, че ти помогнах.
    Един усмихнат ден и до скоро!

    ОтговорИзтриване