понеделник, 17 януари 2011 г.

Бананови сладки




Продукти:

8 фурми
1 банан
около 100 г кокосови стърготини



Начин на приготвяне:

С нужната кухненска техника особено лесен. Аз се опитах да си помогна с обикновен пасатор, но замириса и го спрях малко преди да омекне.

Както и да е. Важното е да успеете да смелите с възможно по-малко сили и нерви фурмите и бананите на една гладка маса.

Останалото е лесно. Сгъстявате я на удобно за обработка тесто с кокосовите стърготини. Шприцовате я в тавичка на весели купчинки и печете в предварително загрята фурна при 160°С около 20 минути.

 




 Бананови сладки

8 коментара:

  1. Красиво и весело е при теб, Драго :)

    ОтговорИзтриване
  2. Аха, нави ме за основно ястие, сега въздействаш върху избора ми на десерт :Р
    Добрееее

    ОтговорИзтриване
  3. И при теб не по-малко Дани! Току що си харесах едно ананасово обещание. Май ще се пробва съвсем скоро. :)

    :)) Нарочно Сабина. А ако им потопиш дупетата леко в шоколодче ще станат още по-вкусни.

    ОтговорИзтриване
  4. Хихих,Драго, аз рокличка/ризка няма да откажа, но да ме потопи дедо поп пак у менчето и протяжно да ми пее,не искам, по-вероятно е да му се отскубна :))))

    ОтговорИзтриване
  5. Направих ги току що! И им топнах дупетата в шоколад ;)
    Не-ве-ро-ят-ни!

    ОтговорИзтриване
  6. О, каква приятна изненадваща изненада! :)
    Да ти са сладки Сиска!

    ОтговорИзтриване
  7. Адски смешен човек си! Преоткрих кокоските едва преди минута. Знам, че са доста стари като публикация, но толкова ми е забавно да чета щуротиите ти. Даже реших да ги направя утре на детенце.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, никога не е късно за една толкова приятна изненада. Благодаря на най-вкусничкото!

      Изтриване