сряда, 2 юли 2014 г.

Банани на скара





Продукти:

добре узрели банани
тъмен кувертюр
мента








Начин на приготвяне:

Така де, кой казва че трябва винаги да са кебабчета или кюфтета? Един чудесен маймунски десерт може да си приготвим също на скара. 

Рязваме за целта бананите на дълго без да ги разполовяваме напълно. Пълним ги с шоколад и свежи листа мента, и ги препичаме за по 8 минути от всяка страна на скарата.

Това е.

Обвивката почернява, но тя не е за ядене, ако някой не знае. Вземете после според глада една малка или голяма лъжица и започнете веднага борбата. С черпака пробвах вече. Не става.







Добър апетит и да ви са сладки!





8 коментара:

  1. Дражко нямам думи ....горката аз диетувам :))

    ОтговорИзтриване
  2. Последната снимка е убийствена! Ако Филип ми беше поднесъл така изглеждаща лъжица, щях да му опитам маймунския десерт! ;) Между другото, ти тази лъжица с крак ли я държеше или успя да снимаш с лявата ръка? :P
    Усмихнат ден, Драго :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. :D Не ме питай Тики! На възел се вързах докато я снимах.
      Следващият път не пропускай да ги опиташ, обаче! И задължително с мента!
      И аз точно такъв ден ти желая! :)

      Изтриване
  3. Драго, страшен хот дог си направил, аз мисля да не стигам до лъжицата, направо така от обелката ще си го папам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. O, да. Пада голямо цапане Веси и определено си заслужава. :)
      Да ти е сладко!

      Изтриване